Mijn winkel heeft geen producten van HiPP Bio...

Wat moet ik doen als mijn gebruikelijke winkel de HiPP-producten niet heeft?

Bij HiPP doen we al het mogelijke om onze aanwezigheid in de winkels te ontwikkelen. We zijn echter nog niet overal met al onze producten aanwezig.

Uw bijdrage is van groot belang!

De beste manier om de winkels ervan te overtuigen dat we een plaats in hun rekken verdienen, is hen te tonen dat hun klanten naar ons vragen. Als u de HiPP BIO-producten die u zoekt niet in uw winkel vindt, dan moet u dat daarom ook laten weten!

De meest efficiënte methode is de rayonverantwoordelijke van uw winkel op de hoogte stellen:
- ofwel door aan het onthaal van uw winkel een bericht achter te laten ter attentie van de rayonverantwoordelijke kindervoeding.
- ofwel door hem/haar te spreken. In dat geval kunt u de gegevens van HiPP doorgeven (e-mail:
info(at)service.hipp.be). Wij zullen dan zeggen welke stappen hij/zij moet volgen om onze producten te bestellen.

Om u te helpen, vindt u hieronder de briefmodellen die u aan de rayonverantwoordelijke kunt overhandigen, afhankelijk van de situatie waarin u zich bevindt:
- 1e situatie: de winkel heeft geen enkele product van HiPP in het rayon. Download het briefmodel Aanvraag tot opname van het gamma van HiPP BIO.
- 2e situatie: u wilt meer producten van HiPP in uw winkel zien. Download het briefmodel Aanvraag tot uitbreiding van het gamma HiPP BIO.

U kunt ons uiteraard op de hoogte stellen van de stappen die u ondernomen hebt.

Hoe meer personen in uw winkel naar onze producten vragen, hoe meer kansen u hebt om erin te slagen!

Duizend maal dank voor uw hulp!

Het team van HiPP BIO.

 

 

 

Welkom op HiPP.be
fr | nl