Menu
Vlaams | Français

Vaak gestelde vragen over de HiPP BabyClub

Van registeren tot het verwijderen van uw account – hier vindt u vaak gestelde vragen over de HiPP BabyClub.

Indien u een vraag hebt die niet wordt beantwoord op deze pagina, aarzel dan niet om ons te schrijven via ons contactformulier.


Wat moet ik doen als ik geen bevestigingslink ontvang of als deze niet werkt?

De activiatielink kan enkele ogenblikken op zich laten wachten. Gelieve geduld te hebben en uw inbox later te controleren. Indien de link na enkele minuten nog niet is ontvangen, gelieve dan de spamfolder te controleren en er voor te zorgen dat de inbox niet te vol is.

Gelieve de link te kopiëren en te plakken in de adresbalk van uw brower. Als de link niet werkt, gelieve dan de HiPP Ouderservice te contacteren. Wij zullen met plezier uw account activeren.

Wat betekent “Dit emailadres is reeds geregistreerd”?

In dit geval bent u reeds geregistreerd met dit emailadres. Wij sturen u met plezier uw gebruikersnaam en een nieuw wachtwoord onder de link “wachtwoord vergeten?”.

Wat moet ik doen indien ik mijn gebruikersnaam/ wachtwoord vergeet?

Gebruikersnaam of wachtwoord van de HiPP BabyClub vergeten? Volg dan deze instructies:

Gebruik de functie “wachtwoord vergeten” onder deze link. Voer uw emailadres in dat u heeft gegeven bij het registeren bij de HiPP BabyClub. U zult daarna een email ontvangen met een link. Klik op de link in de email of kopieer deze onmiddellijk in de adresbalk van uw browser. Uw gebruikersnaam zal getoond worden op de geopende pagina. U kunt dan een nieuw wachtwoord aanmaken. Gelieve omwille van veiligheidsredenen nota te nemen van de wachtwoordregels.

Help, mijn wachtwoord werkt niet!

Moest u enige problemen ondervinden met uw wachtwoord en toegang tot de HiPP BabyClub, gelieve er dan eerst voor te zorgen dat u het correcte wachtwoord gebruikt. Als u twijfelt dan raden wij aan dat u de bovenstaande instructies volgt voor “wachtwoord vergeten”. Daar kunt u een nieuw wachtwoord aanmaken. Als u uw wachtwoord of gebruikersnaam kopieert, zorg er dan voor dat er geen spaties meegekopieerd worden!

Hoe verander ik mijn emailadres?

Gelieve in te loggen bij de HiPP BabyClub en ga naar Mijn Profiel.

Hoe verander ik mijn gebruikersnaam?

Gelieve het contactformulier  te gebruiken om contact met ons op te nehmen.

Ik heb niet langer een HiPP BabyClub account nodig. Waar kan ik mijn registratie annuleren?

Gelieve ons contactformulier  te gebruiken om contact met ons op te nehmen.

Wij zullen uw gebruikersnaam en wachtwoord nodig hebben omwille van de gegevensbescherming.

Waar kan ik de instellingen aanpassen zodat ik niet langer ouderbrieven ontvang?

Gelieve in te loggen bij de HiPP BabyClub. Ga naar Mijn Profiel – Mijn kinderen en onder “Kinderen aanpassen” kunt u de brieven annuleren.

Hoe kan ik mij uitschrijven van de nieuwsbrief?

Gelieve in te loggen bij de HiPP BabyClub. Ga naar Mijn profiel en onder “Profiel aanpassen” kunt u zich uitschrijven van de nieuwsbrief.

Hoe vind ik de ouderbrieven voor mijn jongere kind?

Gelieve in te loggen bij de HiPP BabyClub. Aan de rechterkant zult u een foto zien met daaronder de knop “Gelieve een baby te kiezen”. Kies simpelweg de naam van het kind waarvoor u de brief wenst te lezen. De pagina zal automatisch veranderen.